Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości kartonu w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie lub niezgodności towaru z zamówieniem przysługuje Państwu prawo do reklamacji. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy ( sklep@hurtoexpert.pl ) lub telefoniczny (+48 784401771).
REKLAMACJA Z POWODU USZKODZENIA PRZESYŁKI
Zasady postępowania w przypadku uszkodzonej przesyłki:
1. Spisz z kurierem protokół szkody w dniu doręczenia paczki i przyślij nam jego skan w ciągu 3 dni (dotrzymanie tych terminów jest warunkiem uznania reklamacji).
Protokół należy spisać w momencie doręczenia paczki! Jeśli kurier nie może zaczekać, zgłoś szkodę do firmy kurierskiej w dniu doręczenia paczki i poproś o ponowny przyjazd kuriera w celu spisania protokołu. (Uwaga! Kurier może przyjechać w ciągu 7 dni, ale telefoniczne zgłoszenie szkody musi być dokonane w dniu doręczenia paczki. SZKODA ZGŁOSZONA NASTĘPNEGO DNIA NIE PODLEGA REKLAMACJI!) Numer telefonu do firmy kurierskiej DPD: 801 400 373 czynny do godziny 20.
W protokole dokładnie opisz szkodę jaka powstała w wyniku transportu.
Protokół szkody jest niezbędny do uznania reklamacji! Na jego podstawie wykonujemy ponowną wysyłkę a firma e-interiorlamps.com dochodzi roszczeń odszkodowania od firmy kurierskiej.
2. Zwracany produkt zapakuj bezpiecznie w oryginalne opakowanie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.